Nasze podejście przy współpracy z Klientem kładzie nacisk na konsultacje i pokazanie, w jaki sposób wykonać instalację UPS oraz jak zabezpieczyć się przed problemami podczas użytkowania.
Udzielamy pomocy przy rozwiązaniu problemów z UPS od etapu projektowania, instalacji oraz podczas użytkowania.
Użytkownikom zapewniamy pomoc poprzez szkolenia z obsługi UPS, obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną.
Dostarczane oferty oraz usługi traktuj jako wartość dodaną, gdyż pozwolą Ci uzyskać najlepszy dobór układów z zasilaczami UPS.
Schrack Technik zapewni Ci ciągłą profilaktyczną konserwację, a także indywidualne rozwiązania, które zagwarantują działanie sprzętu - bez przerw w zasilaniu.
W celu zaoferowania usług profilaktycznych oraz diagnostycznych Państwa sprzętu prosimy o kontakt.
Przegląd techniczny konserwacyjny ( prewencyjny, zapobiegawczy ) jest wykonywany przez profesjonalny serwis i służy do sprawdzenia stanu zasilacza UPS oraz jego przetestowania w sposób kontrolowany.
Zasilacz UPS jest instalowany w celu zapewnienia zwiększenia niezawodności zasilania odbiorów.
Poprawa niezawodności zasilacza UPS występuje tylko wtedy, gdy jest on odpowiednio konserwowany.
W przypadku zaniedbania i braku przeglądów można osiągnąć efekt odwrotny od zamierzonego. Na przykład zasilacz UPS ze zużytą baterią nie zapewni choćby minimalnego podtrzymania, a z braku konserwacji może z powodu wewnętrznego uszkodzenia odciąć zasilanie od zabezpieczanego (przez zanikiem zasilania) urządzenia bez ostrzeżenia.
Wykonywany jest z reguły raz do roku , o ile nie ustalono częstszych kontroli.
Rozróżniamy przegląd konserwacyjny:
Obejmuje:
Zakres prac wykonywanych w ramach przeglądu gwarancyjnego.Ponadto:
Według zaleceń producentów UPS należy co ok. 5 lat dokonać:
Podstawowy przegląd gwarancyjny lub pogwarancyjny nie obejmuje:
Z uwagi na specyfikę przetworników energii, jakimi są urządzenia UPS, prace te powinny być wykonywane przez autoryzowany specjalistyczny serwis posiadający niezbędną wiedzę, jak i uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych.
Po każdej wizycie pracowników serwisu Klient (Użytkownik) otrzymuje raport na piśmie zawierający zakres przeprowadzonych prac oraz wnioski wynikające z oceny stanu urządzenia.