Aby przejrzeć informacje handlowe, należy wybrać opcję "Informacje handlowe" z menu po lewej stronie. Wyświetlone zostaną wszystkie informacje handlowe. Dodatkowo można wykorzystać filtrowanie po czasie, np. informacje handlowe z ostatniego miesiąca lub roku.
Klikając w przycisk "Zamów teraz" można szybko przejść do realizacji gotowego zamówienia.
Aby przeglądać zamówienia, wystarczy wybrać zakładkę "Zamówienia". W tej zakładce znajdziemy wszystkie złożone zamówienia wraz z informacjami o nich.
Aby ponownie zrealizować zamówienie wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj do koszyka" - wszystkie produkty wraz z ilościami znajdą się w koszyku i będzie można przejść do realizacji zamówienia.
Aby przeglądać zaległe zamówienia, wystarczy przejść do zakładki "Zaległe zamówienia" Znajdują się tam wszystkie informacje o numerach zamówień oraz ilości produktów oczekujących na realizację wraz ze spodziewanymi terminami dostawy.
Aby uzyskać dostęp do faktur wystarczy przejść do zakładki "Faktury". W tej zakładce znajdują się wszystkie dokumenty. W celu pobrania faktury wystarczy kliknąć w ikonę PDF po prawej stronie. Z poziomu tej sekcji można również ponownie zrealizować zamówienie z przeszłości - wystarczy kliknąć w przycisk "Dodaj do koszyka".
Aby łatwiej wyszukiwać dane, w sekcji "Moje konto" znajduje się wyszukiwarka.
Wyszukiwać w niej można:
Aby pobrać cennik należy przejść do zakładki "Cennik/Datanorm". Następnie wystarczy wybrać pożądany format pliku i nacisnąć przycisk "Pobierz teraz!".
W sklepie internetowym www.schrack.pl możesz utworzyć wiele zestawień materiałowych, które potem możesz w dowolnym momencie przekształcić w zamówienie. W celu dodania produktu do zestawienia materiałów, wystarczy kliknąć w przycisk "dodaj do zestawienia", a następnie z listy wybrać zestawienie, do którego chcemy dodać produkt. Możesz również dodać produkt do nowego zestawienia materiałów, wybierając opcję "Dodaj do nowego zestawienia materiałów". Możesz również przekształcić zawartość swojego koszyka w zestawienie materiałowe. W tym celu przejdź do koszyka, a następnie kliknij w ikonę "Dodaj wszystkie produkty do zestawienia materiałów".
Zestawienie materiałów, które stworzysz, możesz udostępnić współpracownikowi lub dowolnej osobie posiadającej konto poczty elektronicznej. W tym celu wybierz w panelu "Moje konto" opcję "Wszystkie zestawienia materiałów" (1) i kliknij w nazwę zestawienia materiałowego, które chcesz udostępnić (2). Po załadowaniu wybranego zestawienia, kliknij w opcję "Udostępnij zestawienie materiałów" (3). Pojawi się okno wyboru sposobu udostępniania zestawienia. Możesz wybrać z listy współpracownika lub wpisać adres mailowy osoby, która otrzyma zestawienie. Wybrana osoba otrzyma powiadomienie o otrzymanym zestawieniu.
Jeżeli chcesz zmienić swój domyślny adres dostawy, wybierz w panelu opcję "Listy adresów".
Następnie kliknij w przycisk "Zmień adres dostawy", gdzie poprawisz dane.
Możesz również dodać kolejny adres dostawy, który będziecie mógli wybrać z listy podczas składania zamówienia.
W celu zmiany swoich danych jak np. numer telefonu, wybierz opcję "Moje dane" i uzupełnij formularz.
Po wybraniu z menu "Wybrany przeze mnie Store", możesz wybrać swój domyślny punkt odbioru osobistego. Dzięki temu widzisz na karcie produktu ilości dostępne w swoim Store, które możesz natychmiast zamówić i odebrać.
Po wybraniu z menu "Wybrany przeze mnie sposób płatności", możesz zmienić domyślne sposoby płatności przy odbiorze osobistym oraz przy dostawie kurierem.